Tips mengempiskan perut

Memuat...
Cara 1 :
Cara mudah yang biasa di lakukan ialah dengan hanya mengambil beberapa biji limau kasturi dan sedikit kapur makan. Perah jus limau kasturi tersebut dan aduk bersama dengan kapur makan tadi.
Sapukan pada perut anda yang buncit untuk mendapatkan hasil yang memuaskan. Insyaallah perut anda akan kempis jika rajin mengamalkannya.

Cara 2 :
Petuah yang mudah dan biaya yang murah. Anda perlu mengambil limau nipis yang telah dicampur dengan teh tanpa gula untuk tiap-tiap hari kemudian diminum. Amalkan meminum air ini dan insyaAllah perut anda yang buncit akan menjadi kempis.

Cara 3 :
Asam jawa dan garam disiram dengan segelas air panas.
Embunkan semalaman. Esok paginya minum air tersebut sebelum membasuh muka atau membuang air kecil.

Cara 4 :
Ambil segenggam cikur, tepung beras, asam dan gula merah secukupnya, gula pasir dan garam. Semua bahan itu ditumbuk halus,kemudian masukkan air sebanyak setengah gelas. Air tersebut ditapisdan diminum. Amalkan ia selama 4 hari berturut-turut.

Cara 5 :
Ambil beberapa biji buah delima. Kupas kulitnya dan jemur sehingga kering. Setelah kering, rebuskan ia dengan sedikit garam. Air rebusan kulit buah delima ini hendaklah diminum selalu bagi mengempiskan perut.

Related Post



Tidak ada komentar:

Postingan Populer